Masz problem ze sprzętem? Możesz go zareklamować w prosty sposób!

W przypadku asortymentu firmy STIGA lub AL-KO możesz naprawić go w Naszej MRÓWCE. Posiadamy własny serwis z profesjonalnym sprzętem i fachową usługą serwisową.

Firma NIWA Prosta Spółka Akcyjna zobowiązuje się do realizacji reklamacji zgodnie z zapisem w karcie gwarancyjnej reklamowanego sprzętu.

Do oddawanego sprzętu Nabywca zobowiązany jest dołączyć Kartę Gwarancyjną wraz z dowodem zakupu. Mile widziane jest oryginalne opakowanie towaru.

Nie próbuj sam naprawiać urządzenia jeśli nie do końca wiesz jak to zrobić!

Nasza Firma nie ponosi odpowiedzialności w przypadku stwierdzenia przez serwis użytkowania sprzętu niezgodnie z instrukcją obsługi, zerwania plomb gwarancyjnych i wykonywania napraw lub przeróbek na własną rękę.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów wysyłki, ekspertyzy oraz ewentualnych kosztów napraw.

Jak zareklamować wadliwy towar?

Jeśli posiadasz oryginalne opakowanie, spakuj wadliwy towar

Zabierz ze sobą dowód zakupu oraz kartę gwarancyjną

Udaj się do Biura Obsługi Klienta

Wypełnij zgłoszenie reklamacyjne

Czekaj na telefon od przyjmującego zgłoszenie – do 14 dni roboczych

Odbierz naprawiony towar

DOKUMENTY DO POBRANIA: